Werk je browser bij

Zo te zien gebruik je een verouderde of niet ondersteunde browser.
Gebruik een recente versie van één van de volgende browsers voor een optimale werking van deze website

Download Chrome Download Firefox Download Edge

Inloggen/account aanmaken

Heeft u problemen met inloggen?

 

Vul op de juiste plaats uw door ons gestuurde emailadres en wachtwoord in en let erop dat er géén spaties voor uw emailadres of wachtwoord staan.

Ik heb nog geen account. Hoe kan ik een account aanmaken?
U kunt een nieuw account aanmaken via het formulier op de inlogpagina.

Ik krijg tijdens het aanmaken van een account de melding ‘Het email adres is al in gebruik’. Wat nu?
Wanneer u de melding ‘Het email adres is al in gebruik’ krijgt tijdens het aanmaken van een account, betekent dit dat uw emailadres al bij ons geregistreerd is. Om uw account met ditzelfde emailadres weer actief te maken, kunt u kiezen voor de optie ‘wachtwoord vergeten’ en een nieuw wachtwoord instellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
 
 
  Indien u het wachtwoord van uw account bent vergeten, kunt u via de optie ‘wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord instellen. Na het invoeren van uw emailadres ontvangt u binnen enkele minuten een email met een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Na het opnieuw instellen van het wachtwoord kunt u het account weer gebruiken om tickets te bestellen.

Hoe kan ik mijn gegevens/wachtwoord wijzigen?

 

Wilt u uw gegevens of wachtwoord wijzigen en/of aanvullen, klik dan nadat u bent ingelogd op ‘Mijn gegevens’.